Sat, 20 July 2024

Πριν το τέλος Ιουλίου, πιθανότατα μέσα στην τρίτη εβδομάδα του μήνα, πρόκειται να βγάλει στον «αέρα» η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα πακέτα των φθηνών εισιτηρίων στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, η οποία, ήδη, εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις, ως αποτέλεσμα της μεταβολής των δρομολογίων.

Τεστ
«Πραγματοποιούμε τα τελευταία τεστ στο ηλεκτρονικό σύστημα που θα εκδίδει τα εισιτήρια μέσω διαδικτύου», εξήγησε στην «Η» ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθ. Ζηλιασκόπουλος για να δείξει τον υψηλό βαθμό ετοιμότητας που υπάρχει στην εταιρεία για το εγχείρημα.

Διευκρίνισε επίσης, ότι στόχος της διοίκησης είναι να εκδίδει κάθε μήνα 10.000 εισιτήρια που θα τιμώνται με 9 ευρώ έκαστο, 15.000 εισιτήρια με τιμή 19 ευρώ το καθένα και 20.000 εισιτήρια με 29 ευρώ το ένα, τα οποία θα επιδιωχθεί να παρέχονται για τα δρομολόγια εκείνα που σήμερα παρουσιάζουν χαμηλότερη πληρότητα, ώστε να βοηθηθούν να αυξήσουν την κίνησή τους.

Αποτελέσματα
Τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα από τη  πολιτική που εφαρμόζει η διοίκηση στη βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλο­νίκη, πάντως, ήδη, έχουν κάνει την εμφάνισή τους. «Την προηγούμενη Παρασκευή καταγράφηκε ρεκόρ κίνησης με 6.800 επιβάτες, ενώ ο μέσος όρος στη γραμμή ήταν, έως τώρα, στα περίπου 3.200 άτομα», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος για να συμπληρώσει πως οι πληρότητες έφθασαν το 97%.

Εκτός από τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όμως, όπως ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος που βρέθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη, έχουν πραγματοποιηθεί και δραστικές περικοπές εξόδων. Ο συνδυασμός τους, μάλιστα, έχει οδηγήσει σε περιορισμό του μηνιαίου ελλείμματος από τα 20 εκατ. ευρώ, τον Απρίλιο του 2010, στα 1,9 εκατ. ευρώ, το Μάιο του 2011, με προοπτική, το Σεπτέμβριο, αν όχι ακόμη νωρίτερα, η εταιρεία να έχει πλεόνασμα και να είναι βιώσιμη, όπως ζητά η τρόικα με το Μνημόνιο.

Σύσκεψη
Αφορμή, εξάλλου, για την παρουσία του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη, αποτέλεσε μια προγραμματισμένη σύσκεψη στο Δήμο της πόλης, παρουσία του δημάρχου, δημοτικών συμβούλων, του βουλευτή Σπύρου Βούγια και άλλων υπηρεσιακών παραγόντων.

Οπως ανακοινώθηκε μετά τη σύσκεψη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανάλαβε να προβεί σε κατάθεση ενός αναθεωρημένου επιχειρησιακού σχεδίου, το οποίο θα τεκμηριώνει τη βιωσιμότητα της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της Φλώρινας, η οποία έχει διακοπεί από πέρυσι.

Πηγή: http://www.imerisia.gr