Sat, 13 August 2022

Αύξηση 30% σε σχέση με πέρσι σημείωσαν οι συνολικές online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώθηκαν στα 1,7 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, 1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές ετησίως από το διαδίκτυο.

Συνολικά ξοδεύουν περίπου 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά site.

Η ποικιλία και η πυκνότητα των on-line αγορών το 2011 αυξήθηκε σημαντικά ενώ τις περισσότερες πωλήσεις έκαναν και φέτος οι H/Y, τα ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία.