Sat, 27 February 2021

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΡΑ!

 

 

 

 

 

 

 

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι​​ στη χθεσινή ανακοίνωση της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΔΑΔ) απουσιάζει​​ με τρόπο εκκωφαντικό​​ οποιοδήποτε μέτρο​​ ενίσχυσης της προστασίας, όσον αφορά τους εργαζόμενους στο Δίκτυο των καταστημάτων.​​ 

Η προστασία των συναδέλφων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή δεν είναι δυνατόν να μετατίθεται και εξαντλείται για ακόμη μία φορά αποκλειστικά στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης και μόνο στην πιστή εφαρμογή του αναγκαίου κατά τα άλλα τρίπτυχου (μάσκα, υγιεινή χεριών, ασφαλείς αποστάσεις).

Για το​​ λόγο αυτό,​​ καλούμε τους επικεφαλής της ΔΑΔ να αφήσουν τις αόριστες διατυπώσεις,​​ που δεν έχουν να προσθέσουν τίποτα στην ασφάλεια των συναδέλφων​​ και να πάρουν συγκεκριμένα μέτρα, που έχουμε ήδη προτείνει,​​ όπως:

  • τη διαρκή ανακύκληση (rotation) του προσωπικού που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του Δικτύου ανά 15νθήμερο, με παρουσία του 50% της δύναμης των καταστημάτων και με πλήρεις αποδοχές,​​ προκειμένου να διασφαλιστεί αποτελεσματικά η προστασία της υγείας των συναδέλφων μας, από τον κίνδυνο έκθεσης σε τυχόν παράγοντες διάδοσης της νόσου του συνόλου των εργαζομένων. ​​ 

  • την τοποθέτηση προστατευτικών - διαχωριστικών plexiglass σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης​​ των συναλλασσομένων,​​ με προτεραιότητα στους συναδέλφους​​ Meeter​​ Greeters​​ που πρώτοι υποδέχονται το σύνολο του πελατειακού κοινού.

  • την τοποθέτηση ειδικών, αυτοκόλλητων επιδαπέδιων σημάνσεων​​ για την οριοθέτηση ασφαλών αποστάσεων μεταξύ εργαζομένων​​ και πελατών.​​ Αυτό που φαντάζει αυτονόητο για κάθε μικρομάγαζο της γειτονιάς και με ελάχιστο κόστος, δεν είναι δυνατόν να αποτελεί ζητούμενο για έναν εργασιακό χώρο τέτοιου μεγέθους, όπως η μεγαλύτερη ελληνική συστημική Τράπεζα.

  • την παροχή δυνατότητας επαγγελματικών τηλεφωνικών κλήσεων προς κινητά, σε όλους τους εργαζόμενους που εκ της φύσης της εργασίας τους είναι υποχρεωμένοι να επικοινωνούν με πελάτες στα κινητά τους τηλέφωνα, προκειμένου​​ να περιορίσουμε τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού μέσω της μίας και μοναδικής ασύρματης συσκευής,​​ που λειτουργεί και περιφέρεται σε κάθε κατάστημα…

  • την πιστή τήρηση του μέτρου της ελεγχόμενης εισόδου και της μηδενικής αναμονής πελατών εντός των καταστημάτων. Αδιαπραγμάτευτη αρχή η παρουσία ανάλογου αριθμού συναλλασσομένων προς τους διαθέσιμους υπαλλήλους εξυπηρέτησης και όχι με βάση το συνολικό αριθμό των εργαζομένων,​​ με παράλληλη αναγραφή του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ​​ πελατών.

  • την περιοδική υποβολή των εργαζομένων σε rapid test ανίχνευσης κορωνοϊού με δαπάνες της​​ Τράπεζας.​​ Ο έλεγχος θα πρέπει να διενεργείται με την καθοδήγηση του γιατρού εργασίας από συνεργαζόμενα διαγνωστικά εργαστήρια​​ εντός των καταστημάτων,​​ προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των συναδέλφων μας και​​ πάντοτε υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει η εθελοντική συναίνεση του εργαζόμενου.​​ 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ο Σύλλογός μας έχει κατ’ επανάληψη επισημάνει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι οι εργαζόμενοι που με επαγγελματισμό και ζήλο δίνουν καθημερινά, από την πρώτη γραμμή, ​​ τον αγώνα για την ποιοτική -​​ πελατοκεντρική εξυπηρέτηση των πελατών, δικαιούνται και δικαιολογημένα αυξημένης προστασίας, καθώς οι ίδιοι και οι οικογένειές τους βρίσκονται αντιμέτωποι με μεγαλύτερο κίνδυνο, πόσο μάλλον στην τρέχουσα συγκυρία που η επιδημιολογική εικόνα χειροτερεύει.

Στη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε όλοι, η γιγάντωση της ατομικής ευθύνης δεν αποτελεί τη λύση στα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε συλλογικά και θεσμικά. Για το λόγο αυτό,​​ θα συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε​​ με όλα τα διαθέσιμα μέσα και σε κάθε αρμόδια​​ αρχή,​​ προκειμένου να διασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία​​ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Με  συναδελφικούς χαιρετισμούς

 

            ​​ Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας

   ​​ Μπεμπένης Εμμανουήλ                     Γοίλιας Ισίδωρος

3