Sat, 20 August 2022

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ​​ ΤΡΙΕΤΙΑΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ​​ ​​ ΠΕΙΡΑΙΩΣ​​ 

ΜΑΖΙ  ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

παραθέτουμε προς ενημέρωσή σας το​​ Διοικητικό Απολογισμό​​ Τριετίας​​ του Συλλόγου μας.

Πρόκειται, κατ’ ουσίαν, για μία αποτύπωση των πολύμορφων δράσεων και παρεμβάσεων του Συλλόγου μας, οι οποίες αποδεδειγμένα είχαν στο επίκεντρό τους τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, την προστασία και περαιτέρω διεύρυνση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς.

Με συνέπεια και υπευθυνότητα​​ συνεχίζουμε να​​ δίνουμε λύσεις, όραμα και προοπτική στους εργαζόμενους, προωθώντας τα δίκαια αιτήματά τους, διασφαλίζοντας παράλληλα εργασιακές κατακτήσεις και θέσεις εργασίας.

Αυτονόητο είναι ότι στην προσπάθειά μας αυτή, η δική σας ενεργός συμμετοχή και στήριξη αποδεικνύεται καταλυτικής σημασίας.

       Πιο συγκεκριμένα:

Σχέδιο SUNRISE

Πρόσφατα ανακοινώθηκε και επίσημα, το σχέδιο εταιρικού μετασχηματισμού της Τράπεζας με τον τίτλο​​ Sunrise”​​ το οποίο διαδέχθηκε τα​​ (αποτυχημένα)​​ αντίστοιχα “agenda​​ 1 και 2​​ .

Στο σχέδιο αυτό αποτυπώνεται ο σχεδιασμός της Διοίκησης για​​ περαιτέρω επιθετική συρρίκνωση του δικτύου από τα 505 σε 430 καταστήματα με αντίστοιχη απομείωση του προσωπικού κατά 2.000 περίπου άτομα (!)

Με δεδομένη την πρόσφατη αποχώρηση άνω των 1000 συναδέλφων μέσω του προγράμματος «οικειοθελούς» αποχώρησης, η εν λόγω προοπτική​​ επιβεβαιώνει με το πλέον κατηγορηματικό τρόπο την απουσία οποιασδήποτε αναπτυξιακής προοπτικής.

Βρισκόμαστε, με απλά λόγια, μπροστά σε ένα σκηνικό όπου:

  • Ανακοινώνεται η δραστική μείωση προσωπικού στην Τράπεζα την επόμενη διετία.

  • Λαμβάνουν εκ νέου χώρα, μια σειρά αδικαιολόγητων μετακινήσεων που σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετούν υπηρεσιακές ανάγκες, προς συγκεκριμένα καταστήματα για τα οποία φημολογείται ότι το επόμενο διάστημα θα κλείσουν.

  • Φαίνεται να συντηρείται σκόπιμα ένα «τοξικό εργασιακό περιβάλλον» κυρίως στο Δίκτυο, με εμμονή στην επίτευξη ανέφικτων στόχων παρά το γενικότερο δυσμενές περιβάλλον, με παράλληλη άσκηση αφόρητης ψυχολογικής πίεσης και απώτερο στόχο οι πλέον ευάλωτοι συνάδελφοι να οδηγηθούν στην επόμενη…​​ εθελουσία.

Από τη δική μας, ωστόσο, πλευρά δεν πρόκειται να παραμείνουμε παθητικοί θεατές στη διαδικασία απαξίωσης και ψυχικής εξουθένωσης των συναδέλφων μας και μετατροπής της Τράπεζας σε επένδυση «ευκαιρίας». Ήδη έχουμε απευθύνει κάλεσμα και στους υπόλοιπους Συλλόγους για συντονισμό δράσης.

Για το Σύλλογό μας, εν όψει των διαφαινόμενων εξελίξεων, ο εφησυχασμός και η μοιρολατρία δεν αποτελούν επιλογή και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν προκειμένου να αποτρέψουμε​​ τον αναποτελεσματικό και ανήθικο σχεδιασμό όσων θέλουν να χτίσουν καριέρες στα συντρίμμια της κρίσης εις βάρος των συναδέλφων μας.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Με συνεχείς παρεμβάσεις μας, με την αντίστοιχη ενεργοποίηση και συνδρομή των ελεγκτικών μηχανισμών και Επιθεωρήσεων Εργασίας, με την ουσιαστική συμβολή πρωτίστως των συναδέλφων μας, πετύχαμε να αντιστρέψουμε τη δυσμενή εικόνα, που παρατηρούνταν σε μια σειρά καταστημάτων και υπηρεσιών της Τράπεζας, και κυρίως να αλλάξουμε παγιωμένες νοοτροπίες και αντιλήψεις ετών.

Με συνέπεια και υπευθυνότητα εργαστήκαμε και για τη​​ ματαίωση των σχεδίων παροχής «εθελοντικής» εργασίας​​ από πλευράς των συναδέλφων μας, σε κεντρικές υπηρεσίες της Τράπεζας, όπου αυτό επιχειρήθηκε, και μάλιστα Σαββατοκύριακα (βλ.​​ μηχανογράφηση), καθιστώντας σαφές ότι για την παρουσία των​​ εργαζόμενων​​ στους χώρους εργασίας, στην περίπτωση που αυτή κρίνεται απολύτως επιβεβλημένη, προϋποτίθεται σχετική αναγγελία στην αρμόδια Επιθεώρηση Εργασίας και, βεβαίως, η καταβολή των νομίμων αποζημιώσεων και προσαυξήσεων.​​ 

Από την πλευρά μας, επαναλαμβάνουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε παράτυπες συμπεριφορές, που εν τέλει υποσκάπτουν θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα. Το γεγονός αυτό και σε ό,τι αφορά το θέμα της προστασίας του νομίμου ωραρίου εργασίας έχει, άλλωστε, επιβεβαιωθεί με τη συνεχή δράση μας, με αποκορύφωμα τον έλεγχο της Επιθεώρησης Εργασίας στο κτήριο Συγγρού 87 και το πρόστιμο των 1.650.000€ αλλά και το τριήμερο κλείσιμο του καταστήματος Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο του 2018, κατόπιν αιτημάτων μας και επαναλαμβανόμενων ελέγχων.

Ειδικότερα,​​ στην περίπτωση των εργαζομένων στο Δίκτυο, παρατηρούνταν σημαντική απόκλιση από τα οριζόμενα στη σχετική κλαδική ρύθμιση, αναφορικά με το​​ κλαδικό ωράριο συναλλαγών, γεγονός που οδηγούσε​​ σε σημαντική καταστρατήγηση​​ του ημερήσιου χρόνου εργασίας.

Η τήρηση του ωραρίου συναλλαγών οφείλει να είναι απαρέγκλιτη, καθότι πέραν των υπολοίπων ζητημάτων, άπτεται και του πεδίου της υγείας και ασφάλειας στην εργασία, ασφάλειας των συναλλαγών και κυρίως της αποτροπής εκδήλωσης εγκληματικών ενεργειών (ληστείες, ομηρείες), που θέτουν σε κίνδυνο εργαζόμενους αλλά και συναλλασσόμενους.​​ 

Κατόπιν των παρεμβάσεων μας πετύχαμε την επαναφορά του ωραρίου στα προβλεπόμενα από την κλαδική Σύμβαση πλαίσια για το σύνολο των συναδέλφων. Για την τήρησή του δε, συνεχίζουμε:

  • με συνεχείς περιοδείες κλιμακίων στους εργασιακούς χώρους,

  • με παρέμβαση στην αρμόδια Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού και τις επιμέρους Περιφερειακές Διευθύνσεις

  • με εντατικοποίηση των ελέγχων από κοινού με τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές της Επιθεώρησης Εργασίας,

Επισημαίνουμε ότι η προσήλωσή μας στα θέματα τήρησης του νομίμου ωραρίου εργασίας δεν αποτελεί προϊόν μιας εμμονικής «διαστροφής».​​ Διασφαλίζοντας το​​ ωράριο εργασίας μας, διασφαλίζουμε την ίδια στιγμή και τις θέσεις εργασίας, ειδικά σε έναν κλάδο, που τα τελευταία χρόνια:

  • έχουν χαθεί χιλιάδες θέσεις εργασίας,

  • διευρύνεται αυτονόητα και συνεχώς η χρήση των ψηφιακών συναλλαγών και η εξοικείωση των συναλλασσομένων με αυτές,

  • κάνουν δυναμικά την εμφάνισή τους τα λεγόμενα ψηφιακά καταστήματα,

  • οι Διοικήσεις των τραπεζών​​ προσβλέπουν​​ στην​​ περαιτέρω συρρίκνωση του δικτύου των καταστημάτων​​ και των κεντρικών υπηρεσιών, με παράλληλη απομείωση του αριθμού των εργαζομένων.

Απέναντι σε αυτήν την ήδη διαμορφωμένη εικόνα, οποιαδήποτε από μέρους μας παροχή πρόσθετης, μη αμειβόμενης, εργασίας, πέραν του ότι αποστερεί νόμιμα οφειλόμενες σε εμάς αποδοχές και αντίστοιχες εισφορές προς τα ασφαλιστικά μας ταμεία, για παροχές υγείας και συντάξεις, δημιουργεί επιπλέον και την πλασματική εικόνα ότι οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν και με λιγότερο προσωπικό, λόγω της εντατικοποίησης και της απλήρωτης εργασίας, ανοίγοντας τις ορέξεις σε όσους επιβουλεύονται τη σταθερή εργασία.

 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ​​ 

Σε πολλές, δυστυχώς, περιπτώσεις ο Σύλλογός μας γίνεται​​ αποδέκτης καταγγελιών για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά σε βάρος συναδέλφων μας, με πρωταγωνιστές συγκεκριμένους Διευθυντές από το δίκτυο των καταστημάτων αλλά και από κεντρικές υπηρεσίες.

Οι συμπεριφορές αυτές δεν εστιάζονται απλά και μόνο στην ούτως ή άλλως απαράδεκτη πίεση που ασκείται για την επίτευξη ανέφικτων στόχων - υποσκάπτοντας με τρόπο διαβρωτικό και εν τέλει αντιπαραγωγικό το ομαδικό πνεύμα, που οφείλει να διέπει τις σχέσεις στους εργασιακούς χώρους - αλλά υπερβαίνουν κατά πολύ τα κοινώς παραδεκτά πλαίσια επαγγελματικής συμπεριφοράς, φθάνοντας στο σημείο να λαμβάνουν χαρακτήρα απρόκλητων επιθέσεων, ακόμη και με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, σε βάρος εργαζομένων στο δίκτυο.

Στις περιπτώσεις αυτές​​ τα αντανακλαστικά του Συλλόγου μας​​ λειτούργησαν​​ άμεσα και σε όλες τις περιπτώσεις υπήρξε καθοριστική παρέμβαση από μέρους​​ μας,​​ η οποία οδήγησε στην επίλυση των ζητημάτων με τη δικαίωση των συναδέλφων μας. Ενδεικτική είναι η περίπτωση των συναδέλφων από το κατάστημα Μολάων οι οποίοι είχαν προβεί σε καταγγελία μέσω​​ whistle​​ blowing, με επιστολή στην Τράπεζα, με κοινοποίηση του προβλήματος σε άλλους Συλλόγους αλλά δε μπόρεσαν να πετύχουν τίποτα. Μετά την δυναμική και πολυεπίπεδη παρέμβαση του Συλλόγου μας τελικά οι εκεί συνάδελφοι μας δικαιώθηκαν και πλέον εργάζονται σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, χωρίς απειλές και προσβολές.​​ 

Η ίδια εξέλιξη έχει προκύψει και στις υπόλοιπες περιπτώσεις που έχουμε ενημερωθεί και παρέμβει, που αφορούσαν είτε πιέσεις για επίτευξη στόχων εκτός της προβλεπόμενης διαδικασίας είτε ​​ για θέματα που άπτονται του ευαίσθητου πεδίου της σεξουαλικής παρενόχλησης, καθιστώντας σαφές από μέρους μας ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές και πρακτικές πέρα από καταδικαστέες δεν μπορούν επ’ ουδενί να γίνουν ανεκτές.​​ 

Τονίζουμε, ότι η διαμόρφωση ενός εχθρικού, υποτιμητικού και ταπεινωτικού εργασιακού περιβάλλοντος, που παραγνωρίζει και αντιμετωπίζει με απαξιωτικό τρόπο την προσωπικότητα των εργαζομένων και υποσκάπτει την επαγγελματική τους υπόσταση, δεν συνάδει με το πλαίσιο, που οφείλει να διέπει τις εργασιακές σχέσεις στη μεγαλύτερη ελληνική συστημική τράπεζα.​​ 

Στην ίδια κατεύθυνση, καλούμε τους συναδέλφους μας, να συνεχίζουν να επικοινωνούν και να καταγγέλλουν αντίστοιχες περιπτώσεις αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς, προκειμένου να υπάρξει η από μέρους μας αντίστοιχη παρέμβαση.​​ 

 

RBU

    ​​    ​​ Οι καταιγιστικές εξελίξεις, όσον αφορά το μέλλον της  Διεύθυνσης Διαχείρισης  Κόκκινων Δανείων (RBU), δρομολογήθηκαν ύστερα από ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε​​ τον Ιανουάριο του 2019​​ προς το προσωπικό της εν λόγω Διεύθυνσης, από δύο Γενικούς Διευθυντές που επιβεβαίωσαν στην πράξη τα σενάρια απόσχισης.

​​  Κατόπιν αυτού θεωρήσαμε ότι ήρθε η​​ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.​​ Άμεσα ο Σύλλογός μας προκήρυξε​​ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ​​ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ​​ για τη​​ Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου​​ 2019​​ στη συγκεκριμένη Υπηρεσία και​​ αφού είχε προηγηθεί έλεγχος της Επιθεώρησης Εργασίας κατόπιν αιτήματός μας, όπου για ακόμη μία φορά καταδείχθηκε πλήθος παραβιάσεων της εργατικής νομοθεσίας.

Καλέσαμε τους συναδέλφους μας με τη μαζική συμμετοχή τους, να ανατρέψουμε τις σε βάρος τους σχεδιαζόμενες αποφάσεις. Ταυτόχρονα προχωρήσαμε σε κάλεσμα​​ όλων των Συλλόγων Εργαζομένων, καθώς και την Ο.Τ.Ο.Ε και το Ε.Κ.Α να στηρίξουν τον δίκαιο αγώνα των συναδέλφων μας.​​ Η εν λόγω κινητοποίηση, αν και υπονομεύθηκε από τις πλειοψηφίες των Συλλόγων ΣΕΤΠ και ΣΕΤΑΠ, βρήκε τεράστια ανταπόκριση από πλευράς των εργαζομένων​​ με την​​ καθολική τους συμμετοχή σε αυτή, καθώς​​ στην​​ πορεία που ακολούθησε από το κτήριο της Λ. Μεσογείων 109 έως το κεντρικό κτήριο της Τράπεζας, στην Αμερικής 4 (μια απόσταση περίπου 4χλμ) συμμετείχαν περισσότεροι από 1000 συνάδελφοι.​​ 

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Τράπεζας κο.​​ Μεγάλου​​ και στελέχη​​ της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΔΑΔ), για το θέμα της Διεύθυνσης Διαχείρισης Κόκκινων Δανείων,​​ μεταφέρθηκε,​​ από πλευράς μας,​​ αυτούσιο το αγωνιστικό πλαίσιο,​​ που διατράνωσαν οι συνάδελφοί μας στη μεγαλειώδη κινητοποίηση:​​ «Καμία απόσχιση, καμία απόλυση, καμία μεταβολή των όρων εργασίας».

Η Διοίκηση επέμενε σταθερά σε​​ γενικές και αόριστες τοποθετήσεις στην κατεύθυνση ότι αυτήν τη στιγμή εξετάζονται όλα τα σενάρια, χωρίς να έχουν καταλήξει σε κάποιο συγκεκριμένο, ενώ​​ δήλωναν ότι​​ όποτε και αν καταλήξουν θα ενημερωθούν αντίστοιχα οι εκπρόσωποι των εργαζομένων πριν τη λήψη της όποιας απόφασης, χωρίς να υπάρξουν αιφνιδιασμοί.​​ 

Με αυτά ως δεδομένο,​​ καλέσαμε τους συναδέλφους μας να παραμείνουν σε διαρκή εγρήγορση και αγωνιστική ετοιμότητα. Παράλληλα​​ συνεχίσαμε να​​ επιζητούμε τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΟΤΟΕ,​​ προκειμένου να συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Κάτι που μέχρι​​ τον Μάιου του 2019​​ δεν είχε​​ πραγματοποιηθεί. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι μέλη στην Εκτελεστική Γραμματεία​​ ήταν​​ και 1​​ εκπρόσωπος από το ΣΕΤΠ και 2 από τον ΣΕΤΑΠ, οι οποίοι δεν​​ στήριξαν την πρότασή μας.

Από πλευράς μας,​​ αποστείλαμε επανειλημμένως​​ επιστολές​​ -​​ προσκλήσεις στα Διοικητικά Συμβούλια όλων των Συλλόγων στην Τράπεζα Πειραιώς,​​ προκειμένου να υπάρξει συντονισμός για κοινή δράση​​ για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων μας στο RBU.​​ Απευθυνθήκαμε με επιστολή προς τον Υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα εύρυθμης λειτουργίας του τραπεζικού συστήματος, επιζητώντας την άμεση παρέμβαση της Οργανωμένης Πολιτείας, προκειμένου να ανατραπούν οι διαφαινόμενοι από πλευράς Διοίκησης αντεργατικοί σχεδιασμοί σε βάρος των εργαζομένων.​​ Διοργανώσαμε​​ μια σειρά από ενημερωτικές εκδηλώσεις, δεκάδες επισκέψεις​​ ​​ σε χώρους εργασίας στην Τράπεζα, ενημερώνοντας τους συναδέλφους τόσο του​​ RBU​​ για τις εξελίξεις, όσο και των υπολοίπων τμημάτων για το θέμα, έτσι ώστε να γνωρίζουν την κρισιμότητα των περιστάσεων​​ και να είναι έτοιμοι να αντιδράσουν. Με τον ίδιο σκοπό ζητήσαμε​​ από​​ τους συναδέλφους του​​ RBU​​ να ορίσουν υπεύθυνους επικοινωνίας και δράσης, προκειμένου να υπάρχει αμεσότερη επικοινωνία και​​ αμφίδρομη​​ ενημέρωση.​​ 

Η​​ αντίδραση​​ των συναδέλφων​​ από κοινού με τις δράσεις του Συλλόγου μας και όσους από τους υπολοίπους Συλλόγους και παρατάξεις συντάχθηκαν μαζί μας,​​ υπήρξε ηχηρή​​ και τροποποίησε σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό της Διοίκησης,​​ η οποία αποσκοπούσε στην άμεση και καθολική μεταφορά του συνόλου των εργαζομένων,​​ με διαδικασία απόσχισης.​​ Οι κλιμακούμενες κινητοποιήσεις των συναδέλφων,​​ για αποτύπωση των προφορικών δεσμεύσεων σε έγγραφη συμφωνία,​​ οδήγησε τον Ιούλιο στην υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Τράπεζας Πειραιώς και της ​​ ΟΤΟΕ ​​ για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων είτε επιλέξουν να μεταβούν στο νέο σχήμα είτε επιλέξουν να παραμείνουν στην Τράπεζα,​​ ενώ​​ από το Σεπτέμβριο του 2019 επανέρχεται με ​​ νέα πρόταση δανεισμού προς το προσωπικό που δεν έχει αποδεχθεί τη μετάβαση στο νέο σχήμα, διάρκειας 3, 6 ή 9 μηνών η οποία γίνεται αποδεκτή από μερίδα των συναδέλφων οι οποίοι παραμένουν Τραπεζοϋπάλληλοι.  ​​​​ Αυτή η σημαντική αναδίπλωση της Τράπεζας ήταν μια​​ πρώτη​​ νίκη για τους εργαζόμενους. ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ 

Εν τούτοις,​​ οι συνάδελφοι​​ που αρνούνταν την με οποιονδήποτε τρόπο μεταφορά τους στη νέα εταιρεία ή την​​ «εθελουσία»,​​ ήρθαν αντιμέτωποι με ένα καλά ενορχηστρωμένο και μεθοδευμένο σχέδιο υφαρπαγής της συναίνεσής τους για τη μετάβαση στο νέο εταιρικό σχήμα της​​ Intrum, το οποίο στηρίχθηκε στην άσκηση αφόρητης ψυχολογικής πίεσης από τους εκπροσώπους της Τράπεζας η οποία​​ δε σεβάστηκε την υπογραφή της και προσπάθησε να εξαναγκάσει τους συναδέλφους να αποχωρήσουν από την τράπεζα με κάθε τρόπο. Είτε μέσω εθελουσίας, είτε με την τοποθέτησή​​ τους εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο διαμονής τους και σε θέση που δεν αντιστοιχούσε στην προϋπηρεσία και το βαθμό τους. ​​ 

Τον Δεκέμβριο του 2019,​​ σ’ ένα κρεσέντο αυταρχισμού και εργοδοτικής αυθαιρεσίας η Διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς, καταπατώντας την προϋπάρχουσα δεσμευτική συλλογική συμφωνία και τη σχετική ρύθμιση της ισχύουσας Κλαδικής Σύμβασης, επέλεξε να προχωρήσει στην καταγγελία της σύμβασης 24 συναδέλφων μας του πρ.​​ RBU.

Ο στόχος σαφής και πολλαπλός:

  • να κάμψει τον 11μηνο αγώνα των συναδέλφων μας του πρ.​​ RBU, παρουσιάζοντας ως μονόδρομο τη μετάβασή τους στην​​ Intrum.

  • να υφαρπάξει οριστικά τη συναίνεση των εργαζομένων που βρίσκονταν​​ με σύμβαση δανεισμού στο νέο εταιρικό σχήμα για την εκεί αμετάκλητη παραμονή τους​​ 

  • να στείλει ξεκάθαρο μήνυμα στους υπολοίπους εργαζόμενους κατάλυσης της δημοκρατίας στους χώρους εργασίας και επιστροφής της τράπεζας στον εργασιακό μεσαίωνα, με απώτερο στόχο την εξώθησή τους σε εθελούσια παραίτηση και φυγή.

Τις παράνομες απολύσεις ακολούθησε σειρά αποκλεισμών κτηρίων και​​ απεργιακών κινητοποιήσεων,​​ οι οποίες οδήγησαν σε τριμερή σύσκεψη στο Υπουργείο Εργασίας​​ υπό την προεδρία της Γενικής Γραμματέως κας. Στρατινάκη, της ΟΤΟΕ,​​ των​​ προέδρων​​ όλων των​​ Συλλόγων​​ αλλά και εκπροσώπων της ΔΑΔ. Εκεί ο Πρόεδρός μας ήταν ο μόνος που ύψωσε ανάστημα και γι’​​ αυτό δέχτηκε ανήθικη προσωπική επίθεση από την τότε Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού. Η τριμερής οδήγησε σε μια διαδικασία προσωπικών συνεντεύξεων καθενός από τους συναδέλφους με τη Γενική Γραμματέα​​ του Υπουργείου, τον Αντιπρόεδρο της ΟΤΟΕ και τη νομική σύμβουλο της Ομοσπονδίας, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα.​​ 

Ο πολύμηνος αυτός αγώνας, για την εργασία και την τιμή χιλιάδων συναδέλφων μας απέναντι στην εργοδοτική αυθαιρεσία έδειξε σε όλους εντός και εκτός Τράπεζας ότι ο​​ ΣΕΥΤΠΕ​​ είναι πάντα δίπλα​​ τους,​​ υπερασπιζόμενος τα εργασιακά τους δικαιώματα.​​ Ακόμα και έχοντας απέναντί του την Τράπεζα και τα​​ δημοσιογραφικά,​​ οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα,​​ δίνει έντιμα τη μάχη του και αλλάζει, τα δεδομένα προς όφελος των συναδέλφων.​​ Καταφέραμε να παραμείνουν στην Τράπεζα περίπου 300 συνάδελφοι,​​ σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στις αντίστοιχες διευθύνσεις διαχείρισης κόκκινων δανείων των υπολοίπων τραπεζών, όπου εκεί το σύνολο των εργαζομένων μεταφέρθηκε στο διάδοχο σχήμα,​​ να δοθεί η δυνατότητα δανεισμού​​ χωρίς να απωλεσθεί​​ η ιδιότητα του τραπεζοϋπαλλήλου για τους υπόλοιπους συναδέλφους αλλά ακόμα και σε όσους τελικά επέλεξαν να μεταβούν στη νέα εταιρεία, αυτό να γίνει με όρους, οικονομικά κίνητρα και δικαιώματα.

 

Τ.Ε.Α.

Μετά από αδικαιολόγητη καθυστέρηση 8 ετών, η Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού προχώρησε στην ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ), για τη συνταξιοδοτική κάλυψη του συνόλου του προσωπικού της Τράπεζας Πειραιώς.

Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει τον πολύχρονο αγώνα μας για τη συμπερίληψη του συνόλου των εργαζομένων σ’ ​​ ένα νέο, Ενιαίο Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα. Βέβαια δικαιώνει, αλλά δεν αναστέλλει τον αγώνα μας για την κατοχύρωση ενός πραγματικού Συνταξιοδοτικού Προγράμματος, καθώς το ποσοστό συμμετοχής του εργοδότη (ποσοστό εργοδοτικής εισφοράς 2% επί του μικτού μηνιαίου μισθού εκάστου συναδέλφου​​ x​​ 14 μήνες) υπολείπεται των πραγματικών αναγκών και των προσδοκιών των εργαζομένων.

Στα πλαίσια της ίδρυσης του ΤΕΑ διεξήχθησαν και οι εκλογές για την ανάδειξη του μοναδικού εκπροσώπου στο επταμελές ΔΣ από πλευράς των εργαζομένων.​​ Το αποτέλεσμα της διαδικασίας των εκλογών, ήταν μια δικαίωση τόσο για τους ίδιους τους υποψηφίους που στηρίχθηκαν από το Σύλλογό μας, ήτοι τους συναδέλφους​​ Μαρία Καραγιάννη και​​ Παναγιώτη Χατζηφραντζέσκο, όσο και για τον ίδιο το ΣΕΥΤΠΕ. Η πρώτη θέση που έλαβε η Μαρία όσο​​ και η​​ τρίτη του Παναγιώτη,​​ απέναντι στον Γενικό Γραμματέα του ΣΕΤΠ και τον πρώην Αντιπρόεδρο του ΣΕΤΑΠ​​ αλλά και σε μια σειρά άλλους, άξιους συναδέλφους μας,​​ ήταν κάτι που ελάχιστοι πίστευαν. Και όμως​​ τόσο η ποιότητα, οι γνώσεις και η αξία των υποψηφίων μας όσο και η πολύχρονη προσπάθεια του Συλλόγου μας που αποτυπώθηκε​​ στο αποτέλεσμα, αναγνωρίζεται​​ από το σύνολο των εργαζομένων στην Τράπεζα. Το αποτέλεσμα αυτό μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με το ίδιο πάθος, πίστη, θέληση, πυγμή, προασπιζόμενοι τα συμφέροντα των εργαζομένων, ειδικά τώρα που αυτά βάλλονται συνεχώς​​ και η Τράπεζα δεν​​ κρύβει την πρόθεσή της για τη συνεχή μείωση του προσωπικού και τη συρρίκνωση του Δικτύου.​​ 

Ακόμα μεγαλύτερη αξία στη νίκη μας δίνει και η στρεβλή διαδικασία​​ για τη διενέργεια​​ των εκλογών η οποία είχε στηθεί και​​ δρομολογηθεί από την​​ Τράπεζα. Εμείς καταθέσαμε​​ την έντονη διαφωνία​​ μας ως προς την διαδικασία διεξαγωγής τους.​​ Κάποια από τα σημεία διαφωνίας μας, που κατά τη γνώμη μας δημιουργούσαν στρέβλωση στη διαδικασία ήταν:

  • Η δυνατότητα εκάστου ψηφοφόρου να μπορεί να μεταβάλλει την ψήφο του όσες φορές επιθυμεί, ​​ κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας, λαμβανομένης υπ’ όψιν και προσμετρωμένης της τελευταίας επιλογής.​​ 

  • Η​​ απουσία εκπροσώπου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ), ο οποίος θα προΐστατο της διαδικασίας για τη διασφάλιση του αδιάβλητου.

  • Η​​ μη δυνατότητα​​ αυτοπρόσωπης​​ παρουσίας​​ εκπροσώπων των συνδυασμών ή μεμονωμένων υποψηφίων καθώς και παρατηρητών από το σύνολο των Συλλόγων Εργαζομένων που δραστηριοποιούνται στην Τράπεζα Πειραιώς, οι οποίοι με την παρουσία τους θα​​ εγγυόνταν​​ την​​ διαφάνεια των αποτελεσμάτων.

  • Η μη διευκρίνιση​​ των όρων​​ εμπιστευτικότητας των ατομικών στοιχείων των ψηφοφόρων και η διαδικασία επικύρωσης του Πρακτικού της Ψηφοφορίας, καθώς από​​ την όλη διαδικασία δεν διευκρινιζόταν​​ που κατατίθεται το Πρακτικό της Ψηφοφορίας από τον Προεδρεύοντα της Εφορευτικής Επιτροπής και η διαδικασία τυχόν υποβολής ενστάσεων επί του εκλογικού αποτελέσματος

  • Τέλος,​​ ζητήσαμε την ουσιαστική​​ διευκρίνιση​​ σχετικά με τη διαδικασία της ψηφοφορίας, στο σημείο που αφορά το​​ εκλογικό σύστημα, ​​ με το οποίο αυτή θα διενεργηθεί και ειδικότερα το αν θα υπήρχε​​ ενιαία λίστα υποψηφίων, όπως είναι η​​ συνήθης πρακτική στα Τ.Ε.Α., με δυνατότητα επιλογής ενός μόνο υποψήφιου ώστε ο πλειοψηφήσας να ανακηρύσσεται ως τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΕΑ και ο δεύτερος στη σειρά να ανακηρύσσεται ως αναπληρωματικός.

Σε αποτέλεσμα των παρεμβάσεων μας, μαζί με το Σύλλογο της Μα.-​​ Θρα. και της Γενικής,​​ πετύχαμε την ύπαρξη Προέδρου στην εφορευτική από το ΔΣΑ καθώς και την συμμετοχή σε αυτή 2 εκπροσώπων από τους Συλλόγους εργαζομένων. Επίσης αποσαφηνίστηκε η διαδικασία της ψηφοφορίας με ένα κοινό ψηφοδέλτιο.

Ως κατακλείδα σε όλα τα παραπάνω θέλουμε να ευχαριστήσουμε εκ νέου από καρδιάς όλους τους συναδέλφους μας που μας στήριξαν και πίστεψαν (αλλά και συνεχίζουν να πιστεύουν) σε εμάς και στην προσπάθεια του Συλλόγου μας.​​ 

 

ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ- ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ

Η​​ εκτεταμένη εφαρμογή συστήματος τηλεργασίας​​ για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού δημιουργεί την ανάγκη άμεσης ρύθμισης του πλαισίου που την διέπει.

Μετά από επεξεργασία μηνών με το νομικό μας επιτελείο,​​ τολμήσαμε να εισάγουμε για διαβούλευση το πρώτο διαπραγματευτικό πλαίσιο που καταθέτει επιχειρησιακό σωματείο στην ελληνική επικράτεια με αντικείμενο την τηλεργασία,​​ δίνοντας απαντήσεις στις πραγματικές ανάγκες των συναδέλφων μας σε μια σειρά από ζητήματα, όπως:

  • η διασφάλιση του οικειοθελούς χαρακτήρα της τηλεργασίας.

  • η καταβολή χρηματικής παροχής ύψους εκατό ευρώ (100€),​​ για την κάλυψη των πρόσθετων δαπανών​​ 

  • η πλήρης ανάληψη του κόστους της τηλεργασίας από τον εργοδότη,​​ όπως σαφώς προβλέπεται από την ΕΓΣΣΕ (2006-2007), με σαφή περιγραφή των υποχρεώσεων και του εξοπλισμού που οφείλει να παρέχει ο εργοδότης.

  • η καταβολή μηνιαίας παροχής ύψους εβδομήντα ευρώ (70€),​​ σε περίπτωση που ο εργαζόμενος οικειοθελώς χρησιμοποιεί το δικό του εξοπλισμό κατά την εκτέλεση της εργασίας του.

  • η προστασία του νομίμου ωραρίου εργασίας,​​ με απόλυτο καθορισμό και μέτρηση του εργάσιμου χρόνου, καθώς και του τρόπου αποδέσμευσης του τηλεργαζόμενου απ’ όλα τα συστήματα της Τράπεζας μετά το πέρας αυτού.

  • η τηλεργασία προκρίνεται ως εναλλακτικό μέσο εργασίας,​​ σε περίπτωση κατάργησης οργανικής μονάδας (υπηρεσία ή κατάστημα) και μη ύπαρξης διαθέσιμης θέσης εργασίας σε άλλη υπηρεσία ή κατάστημα πλησίον του τόπου κατοικίας.

  • η ειδική προστασία από καταγγελία της σύμβασης εργασίας κατά το χρονικό διάστημα της τηλεργασίας.

  • η διασφάλιση της​​ αρχής της ίσης μεταχείρισης,​​ σε σχέση με τους συγκρίσιμους εντός των εγκαταστάσεων της επιχείρησης εργαζόμενους (ωράριο, άδειες κ.λπ.).

  • η μέριμνα για την πιστή εφαρμογή των διατάξεων περί υγείας και ασφάλειας στην εργασία,​​ σε καθεστώς τηλεργασίας.

  • θέματα κατάρτισης των τηλεργαζόμενων.

  • η προστασία συλλογικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων.

         Η πρότασή μας φιλοδοξεί​​ να ρυθμίσει τους όρους​​ παροχής εργασίας με τηλεργασία. Μάλιστα πολλές από τις θέσεις μας υιοθετήθηκαν τόσο από την ΟΤΟΕ όσο και από τη ΓΣΕΕ και έχουν συμπεριληφθεί και στις δικές τους προτάσεις ρύθμισης που κατέθεσαν.

 

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ο Σύλλογός μας εστιάζει σταθερά​​ σε​​ θέματα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία.​​ Ειδικά εν μέσω πανδημίας πολλές φορές εστιάσαμε την προσοχή​​ μας​​ στα εν λόγω ζητήματα, δημιουργώντας ένα δίχτυ ασφαλείας ​​ για τους συναδέλφους μας.​​ 

Με σειρά παρεμβάσεων μας από την αρχή της πανδημίας, μέχρι και​​ στο Υπουργείο Υγείας αλλά και​​ στον Γεν.​​ Γραμματέα​​ Πολιτικής Προστασίας, πετύχαμε την αύξηση των μέτρων προστασίας, ειδικά​​ για το​​ Δίκτυο καταστημάτων,​​ καθώς και την επιτάχυνση των διαδικασιών για την θωράκιση της υγείας όλων μας.

Ενδεικτικά​​ έγιναν παρεμβάσεις​​ για:​​ 

  • την παροχή πρόσθετης, πραγματικής υλικής ανταμοιβής προς τους εργαζόμενους που​​ εργάζονται​​ στην πρώτη γραμμή. ​​ 

  • Την τοποθέτηση προστατευτικών​​ plexiglass​​ στα ταμεία​​ και στους​​ meter​​ greeters,​​ καθώς και επιδαπέδιας σήμανσης​​ στα καταστήματα

  • Τη λειτουργία των καταστημάτων εντός των νοσοκομείων αναφοράς Κορωναϊού, όπου και πετύχαμε τον περιορισμό των ωρών λειτουργίας για όσο διάστημα διαρκεί η καραντίνα.

  • Τη συμμόρφωση με την ποσόστωση που​​ όρισε το κράτος ως προς τους συναδέλφους που θα εργάζονται​​ με φυσική παρουσία εντός των καταστημάτων​​ και των υπηρεσιών

  • Την τήρηση του αριθμού επισκεπτών ανά κατάστημα με βάση τους συναδέλφους που εργάζονται εντός αυτού (μηδενική αναμονή​​ πελατών)

  • Την αποστολή μασκών προστασίας για το σύνολο των συναδέλφων καθώς και συνεχή τροφοδότηση​​ και τοποθέτηση​​ με μάσκες μιας χρήσης και αντισηπτικό υγρό​​ σε εμφανές σημείο.

  • Τον​​ συνεχή και επιμελή καθαρισμό​​ των κεντρικών συστημάτων κλιματισμού και εξαερισμού.

  • Τη​​ διαρκή παροχή υπηρεσιών καθαρισμού

  • Την υποχρεωτική ανάρτηση οδηγιών στα τραπεζικά καταστήματα προληπτικής αποτροπής εισόδου σε πελάτες που ενδεχομένως έχουν ταξιδέψει πρόσφατα σε χώρες στις οποίες παρατηρείται έξαρση των κρουσμάτων ή έχουν εκδηλώσει συμπτώματα που ενδεχομένως σχετίζονται με τον κορωναϊό.

Τέλος, από την πλευρά​​ μας ζητήσαμε τη σύσταση και τη λειτουργία επιτροπής υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.​​ Δυστυχώς δε βρήκαμε την ανάλογη ανταπόκριση που απαιτείται βάσει νομοθεσίας από το σύνολο των υπολοίπων συλλόγων, καθώς μόνο ο Σύλλογος της πρώην ΜΑ -​​ ΘΡΑ ανταποκρίθηκε θετικά, και ως εκ τούτου έως σήμερα δεν έχει γίνει η σύσταση της​​ εν λόγω​​ επιτροπής.​​ 

 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Με συνεχείς ανακοινώσεις και αντίστοιχες παρεμβάσεις μας, έχουμε αναλυτικά αναφερθεί στο θέμα της υπέρμετρης πίεσης, που ασκείται σε συναδέλφους, για την επίτευξη ατομικών στόχων​​ και ειδικά​​ στην προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων.​​ 

Η συγκεκριμένη αντισυναδελφική πρακτική, ως εκδήλωση του διαβρωτικού φαινομένου της ψυχολογικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας, επιτείνει το εκρηκτικό σκηνικό στο​​ συνεχώς συρρικνούμενο​​ δίκτυο των καταστημάτων​​ και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.​​ 

Οι υπάλληλοι και οι Διευθυντές στο δίκτυο, γίνονται καθημερινά αποδέκτες πλήθους ηλεκτρονικών μηνυμάτων για την επίτευξη στόχων με βάση τον προγραμματισμό της προ κορωνοϊού εποχής, ωσάν να βρισκόμαστε σε περίοδο ... "παχιών αγελάδων". Μάλιστα δεν εκλείπουν τα φαινόμενα της λίστας ατομικής παραγωγής τα οποία εκτός από φαινόμενα «κανιβαλισμού» μεταξύ των​​ συναδέλφων, εγείρουν​​ και ζητήματα προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, διαμορφώνοντας ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον.​​ 

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στο Δίκτυο έχουν να αντιπαλέψουν:

  • την αφόρητη ψυχολογική πίεση, ακόμη και την καλοκαιρινή περίοδο,

  • την μετ' εμποδίων επικοινωνία με το συναλλασσόμενο κοινό, λόγω χρήσης της προστατευτικής μάσκας,

  • τις εντάσεις, που φθάνουν ακόμη και στα όρια προπηλακισμού συναδέλφων μας, λόγω της ελεγχόμενης διέλευσης πελατών,

  • την παρατεινόμενη αβεβαιότητα και τη συνεχή, αόρατη απειλή, που ακούει στο όνομα της πανδημίας.

  • τη μονοδιάστατη αξιολόγηση που στην ουσία δίνει βάρος μόνο στους στόχους και κυρίως στην πώληση ασφαλιστικών προϊόντων,​​ απαξιώνοντας όλες τις άλλες σημαντικές τραπεζικές εργασίες  

  • τον έντονο ανταγωνισμό που καλλιεργείται μεταξύ των​​ εργαζομένων​​ για την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων με αποτέλεσμα να πλήττεται το ήδη εύθραυστο εργασιακό κλίμα και μακροπρόθεσμα το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Τράπεζας: το Ανθρώπινο Δυναμικό της.

Με αφετηρία τις τεκμηριωμένες θέσεις της ΟΤΟΕ, τονίσαμε ότι ως εργαζόμενοι οφείλουμε να:

  • απορρίψουμε τους ατομικούς -​​ ποσοτικούς στόχους ως κριτήρια​​ αξιολόγησης της απόδοσης των συναδέλφων. Ο βαθμός επίτευξής​​ τους δεν νομιμοποιείται να επηρεάζει με οποιονδήποτε τρόπο τη συνολική αξιολόγηση​​ απόδοσης και την υπηρεσιακή εξέλιξη του εργαζόμενου, ούτε βεβαίως να στοιχειοθετεί λόγο καταγγελίας ατομικής σύμβασης εργασίας.​​ 

  • αντιταχθούμε σε κάθε παραβίαση του νομίμου ωραρίου εργασίας, με όχημα ή πρόσχημα την επίτευξη ατομικών στόχων.​​ 

  • διεκδικήσουμε συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις για τον ομαλό συνδυασμό των οικογενειακών, κοινωνικών και εργασιακών μας υποχρεώσεων.​​ 

  • απαιτήσουμε συλλογικές και ταυτόχρονα ποιοτικές παραμέτρους απόδοσης, με σαφή και τεκμηριωμένη εξειδίκευση σε επίπεδο ομάδας, καταστήματος, υπηρεσίας. Με τήρηση των κανόνων και των ορθών τραπεζικών πρακτικών. Με κατάλληλη εκπαίδευση και αποτελεσματική υποστήριξη των εργαζόμενων στην εκτέλεση της εργασίας τους.​​ 

Για το ζήτημα αυτό, άλλωστε, έχουμε ήδη παρέμβει και απευθύνει αυστηρές συστάσεις σε Περιφερειακούς Διευθυντές. Μάλιστα όπου δεν υπήρξε αναδίπλωση από τη μεριά τους​​ δεν​​ περιοριστήκαμε μόνο σε αυτό το επίπεδο, αλλά προχωρήσαμε σε ανακοινώσεις, καταγγελίες προς τους αρμόδιους Γενικούς Διευθυντές​​ καθώς και σε ελέγχους από την Επιθεώρηση Εργασίας.​​ 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-​​ JOB​​ FAMILY​​ MODEL

Με τον Νέο Κανονισμό Αξιολόγησης, οι συνάδελφοι συνειδητοποίησαν άμεσα την επιβολή ατομικών στόχων κάτω από το μανδύα της… «προσωπικής συνεισφοράς».​​ Και εδώ οι ευθύνες είναι για ακόμη μία φορά πολύ συγκεκριμένες…

Η διαδικασία αξιολόγησης​​ όχι απλώς επιμερίζει ατομικούς στόχους, αλλά και δεσμεύει τον εργαζόμενο για την επίτευξή τους:

  • επιβάλλοντας μάλιστα τακτικά …​​ CHECK​​ INS, για την αξιολόγηση της απόδοσης,

  • ζητώντας από τον εργαζόμενο να αναζητεί συνεχώς ανατροφοδότηση για την απόδοσή του … «ενεργητικά»,​​ 

  • καλώντας υποχρεωτικά τον εργαζόμενο να σχεδιάσει επιπλέον Ατομικό Πλάνο Ανάπτυξης.

Και παρόλο που η διαδικασία του​​ Job​​ Family​​ Model​​ ισχύει εδώ και καιρό και έχουν ολοκληρωθεί ήδη οι πρώτες αξιολογήσεις εδώ και μήνες, ακόμα αναμένουμε τον τρόπο που θα μπορούν οι συνάδελφοι να υποβάλλουν τις ενστάσεις τους, σε περίπτωση που διαφωνούν με την αξιολόγησή τους.​​ 

Ενώ ακόμα αναμένεται και η συσχέτιση του βαθμού με την απόδοση συγκεκριμένου​​ ​​ επιδόματος,​​ όπως​​ οφείλει άμεσα να θεσμοθετηθεί.

Σε κάθε περίπτωση, με αφορμή την υλοποίηση της νέας διαδικασίας, δηλώνουμε προκαταβολικά ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε τυχόν άσκηση πιέσεων, πιθανών λεκτικών απειλών ή ακόμη και την εκδήλωση αντιεπαγγελματικών συμπεριφορών σε βάρος των συναδέλφων μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις καλούμε τους συναδέλφους – μέλη μας να δηλώνουν σαφώς την αντίθεσή τους ως προς το βαθμό της αξιολόγησης τους και να επικοινωνούν ΑΜΕΣΑ με το Σύλλογό μας, προκειμένου να υπάρξουν και οι από μέρους μας ενδεδειγμένες ενέργειες.

ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ- ΕΠΙΔΟΜΑ​​ STANDBY

Ο Σύλλογός μας έχει εκδώσει σειρά ανακοινώσεων και έχει προβεί σε πολλαπλά αιτήματα προκειμένου να διευθετηθεί το δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μας από το​​ IT,​​ οι οποίοι βρίσκονται σε καθεστώς μόνιμης τηλε-ετοιμότητας.​​ Οι εν λόγω συνάδελφοί μας​​ στη Μηχανογράφηση, οι οποίοι - πέραν του νομίμου ωραρίου εργασίας και της συνήθους πρόσθετης υπερωριακής απασχόλησης στο φυσικό χώρο παροχής των υπηρεσιών τους - εργάζονται επιπλέον και με εξ αποστάσεως εργασία, βρισκόμενοι σε καθεστώς μόνιμης τηλε - ετοιμότητας / διαθεσιμότητας (standby).

​​  Η δική μας πρόταση αφορά:

  • Την άμεση θεσμοθέτηση ειδικού επιδόματος​​ standby.

  • την ουσιαστική αποτύπωση και πλήρη αποζημίωση, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εργατική νομοθεσία, της υπερωριακής απασχόλησης για το σύνολο των εργαζομένων στον ζωτικής σημασίας χώρο της Μηχανογράφησης, όπως αυτονόητα και σε κάθε άλλο εργασιακό χώρο.​​ 

  • την καθιέρωση συστήματος βαρδιών, προκειμένου να μην βρίσκεται το σύνολο των εργαζομένων σε καθεστώς διαρκούς τηλε - ετοιμότητας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ψυχοσωματική υγεία των εργαζομένων.​​ 

  • το σεβασμό στο δικαίωμα αποσύνδεσης του εργαζόμενου από την επικοινωνία του με την υπηρεσία για επαγγελματικούς σκοπούς, μετά το πέρας του νομίμου ωραρίου εργασίας.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

Συμπληρώνεται, ήδη, ένας χρόνος από την υπογραφή της​​ τελευταίας διετούς​​ Επιχειρησιακής Σύμβασης, που για ακόμη μία φορά δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα … «άδειο πουκάμισο», καθώς σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων.

​​ Από την πλευρά μας, επαναφέρουμε​​ συγκεκριμένη πρόταση διαπραγματευτικού πλαισίου για την υπογραφή νέας Επιχειρησιακής Σύμβασης, που θα πρέπει μεταξύ άλλων να περιλαμβάνει:

  • την ένταξη του συνόλου του προσωπικού στις προστατευτικές και κανονιστικές διατάξεις του Οργανισμού Προσωπικού της Τράπεζας Πειραιώς.

  • την αποτύπωση της ουσιαστικής δέσμευσης - και όχι βούλησης - της Τράπεζας, για τη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας.

  • την πλήρη διασφάλιση των μισθολογικών απολαβών των συναδέλφων, χωρίς υποσημειώσεις και αστερίσκους.

  • ΑΥΞΗΣΕΙΣ και αποκατάσταση των εισοδηματικών απωλειών της προηγούμενης περιόδου.

  • θεσμοθέτηση συγκεκριμένων επιδομάτων για θέσεις του Δικτύου, που αποτελούν την αιχμή του δόρατος για την Τράπεζα.​​ 

  • την κατοχύρωση ενός πραγματικού ομαδικού ασφαλιστηρίου προγράμματος υγείας,​​ προσαρμοσμένου στις ανάγκες των εργαζομένων και των προστατευόμενων μελών.​​ 

  • τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, που απορρέει από τις διατάξεις του Οργανισμού Προσωπικού της Τράπεζας Πειραιώς, και η οποία οφείλει να εφαρμοστεί.

  • ευνοϊκότερες ρυθμίσεις στην αποπληρωμή των δανειακών υποχρεώσεων (staff) των συναδέλφων, κατ’ εφαρμογή της κλαδικής ΣΣΕ (λύσεις τύπου «split​​ balance»).

  • δωρεάν παροχή ασφάλισης Ζωής και ΜΟΑ, Πυρός και Σεισμού​​ σε όλα​​ τα στεγαστικά δάνεια προσωπικού.​​ 

  • μισθολογικά κίνητρα για Διευθυντές, Υποδιευθυντές και Στελέχη του δικτύου των καταστημάτων και των κεντρικών υπηρεσιών, ανάλογα με τη θέση ευθύνης καθώς και για εργαζόμενους στο δίκτυο των καταστημάτων με ειδικούς ρόλους (SME, Προσωπικοί Συνεργάτες, BRO, Upper mass).  ​​​​ 

  • αναπροσαρμογή στα 200€ των υφιστάμενων επιδομάτων για ταμίες και meeter greeters.

  • αύξηση του επιδόματος βρεφονηπιακού σταθμού και βρεφονηπιακής φύλαξης στα 300€, προκειμένου να ανταποκρίνεται στα σημερινά πραγματικά δεδομένα.

  • αύξηση του επιδόματος παιδικής μέριμνας στα 80€.

  • προστασία του εργαζόμενου κατά τη διάρκεια του ημερήσιου και εβδομαδιαίου χρόνου ανάπαυσης, των ημερών νόμιμης αργίας, καθώς και των περιόδων νόμιμης απουσίας του με κάθε είδους νόμιμη άδεια από την​​ εξ αποστάσεως με ψηφιακά μέσα​​ (λογισμικά,  ψηφιακές πλατφόρμες,  κοινωνικά  δίκτυα,  ασύρματες  συνδέσεις,  ηλεκτρονικά  μηνύματα, internet / intranet,  κλπ.)​​ επικοινωνία του με την υπηρεσία για επαγγελματικούς σκοπούς.​​ 

  • κάλυψη από την τράπεζα των δαπανών μετακίνησης για επαγγελματικούς λόγους συνολικής απόστασης (μετ' επιστροφής) 40 χλμ. και άνω,​​ με παροχή χιλιομετρικής αποζημίωσης 0,20€/km, για όσους εργαζόμενους χρησιμοποιούν δικό τους όχημα,

  • παροχή από την τράπεζα δωρεάν ασφάλισης αστικής ευθύνης,​​ για όσους εργαζόμενους χρησιμοποιούν δικό τους όχημα για υπηρεσιακούς λόγους.

Όλες οι προτάσεις μας, που αναφέρονται στο μισθολογικό σκέλος,​​ να μην συμψηφίζονται​​ με τυχόν υπέρτερες καταβαλλόμενες αποδοχές.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ Σ.Ε.Υ.Τ.ΠΕ - ​​ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΕ ΑΝΩΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΕ ΓΣΕΕ- ΟΤΟΕ - ΕΚΑ

Προς δική μας μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια,​​ έχουμε την τιμή ο Σύλλογός μας αλλά και μέσω αυτού οι εργαζόμενοι στην Τράπεζα Πειραιώς, να εκπροσωπούνται​​ στον ανώτατο βαθμό​​ στα Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Συνδικαλιστικά Όργανα​​ που συμμετέχουμε.​​ 

Ειδικότερα ο Πρόεδρος του Συλλόγου μας και ιδρυτικό μέλος αυτού, συνάδελφος Μπεμπένης Μανώλης, εκλέχτηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΕ . ​​ Η εκλογή του αυτή, στην κορυφαία εργατική οργάνωση, η οποία αριθμεί στη δύναμη μελών της 81 Εργατοϋπαλληλικά Κέντρα και 73 Κλαδικές Ομοσπονδίες σε όλη την Ελλάδα, αποτελεί ύψιστη τιμή τόσο για τον ίδιο όσο​​ και για το Σύλλογό μας.

Η εκλογή του συμπίπτει χρονικά με την εκ νέου ανανέωση της θητείας του συναδέλφου Γιώργου Μυλωνά στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας, στη θέση του Προέδρου,​​ επίσης ως αποτέλεσμα της επιβράβευσης της προσφοράς του στην ανωτέρω ​​ δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση, σύμφωνα και με τα αποτελέσματα των πρόσφατων αρχαιρεσιών του ΕΚΑ.

Παράλληλα, ο Σύλλογός μας εκπροσωπεί τα συμφέροντα των συναδέλφων στην Τράπεζα Πειραιώς και συνολικά του κλάδου των τραπεζοϋπαλλήλων, διά μέσου της εκλογής του Γενικού Γραμματέα του Συλλόγου μας, συναδέλφου Γοίλια Ισίδωρου, στην Εκτελεστική Γραμματεία της ΟΤΟΕ.​​ 

Έτσι ο Σύλλογός μας που ξεκίνησε τη δράση του κάτω από πραγματικά αντίξοες συνθήκες στην τότε Τράπεζα Κύπρου, κατάφερε με πολλή δουλειά, πάντοτε στο πλευρό και τα καθημερινά προβλήματα των συναδέλφων, να εδραιωθεί ως ένα από τα πολυπληθέστερα σωματεία εργαζομένων, πανελλαδικά, έχοντας κερδίσει το σεβασμό του συνόλου του συνδικαλιστικού κινήματος.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ο Σύλλογός μας, όπως ήδη γνωρίζετε, λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία το​​ Παράρτημα​​ Σ.Ε.Υ.Τ.ΠΕ Βορείου Ελλάδος, με τον εκεί εκπρόσωπό μας και μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου μας Κώστα Γεωργάκα να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Ήδη τα​​ αποτελέσματα της προσπάθειάς του έχουν γίνει από όλους αντιληπτά καθώς η αποτελεσματικότητα και η αμεσότητά του έχουν προκαλέσει αίσθηση στους συναδέλφους μας της Βορείου Ελλάδας και δη​​ της Θεσσαλονίκης, κάτι το οποίο αποδεικνύει και η αθρόα εγγραφή νέων μελών από την εν λόγω γεωγραφική περιοχή.

Πραγματικά σας ευχαριστούμε και δεσμευόμαστε ότι με την ίδια δυναμική και τις ίδιες αρχές θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε και τα επόμενα χρόνια, επιδιώκοντας σταθερά να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών και της εμπιστοσύνης, με την οποία μας περιβάλλετε όλα αυτά τα χρόνια, επικεντρώνοντας, όπως πάντα, στην καθημερινότητα και τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί μας στους χώρους εργασίας.​​ 

 

ΟΜΑΔΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΑΣ​​ NN

Για το Σύλλογό μας υπήρχε εξ αρχής απαίτηση για​​ την κατοχύρωση ενός​​ ομαδικού​​ ιατροφαρμακευτικού​​ προγράμματος, που θα καλύπτει πλήρως​​ τις πραγματικές ανάγκες​​ του​​ συνόλου​​ των συναδέλφων και των οικογενειών τους χωρίς διαχωρισμούς και εξαιρέσεις.

Δυστυχώς 4 χρόνια μετά​​ την ενοποίηση των προγραμμάτων​​ προς το δυσμενέστερο σε σχέση με το σύνολο αυτών που προϋπήρχαν, εξακολουθούν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα με ελάχιστες βελτιώσεις ενώ προσπάθησαν να αποκρύψουν και το γεγονός του διαχωρισμού των συναδέλφων σε πατρίκιους και πληβείους, έχοντας παράλληλα 2 προγράμματα. Ένα για τους συναδέλφους και ένα δεύτερο, με σαφώς προνομιακούς όρους, για τα υψηλόβαθμα στελέχη.

Έχοντας, πλέον, συμπληρωθεί τέσσερα έτη λειτουργίας του υφιστάμενου προγράμματος και προς άρση των συνεχών προσκομμάτων, που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί μας, θεωρούμε αναγκαίο να υπάρξουν άμεσα,​​ με ευθύνη της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΔΑΔ), σχετικές διορθωτικές παρεμβάσεις προς τη διαχειρίστρια ασφαλιστική εταιρεία, γεγονός που έχουμε επισημάνει τόσο με ανακοινώσεις όσο και στις συναντήσεις μας με τους επικεφαλής της ΔΑΔ,​​ προκειμένου να:

  • παύσει οριστικά η εκ των υστέρων παράλογη απαίτηση για προσκόμιση πρόσθετης ιατρικής γνωμάτευσης​​ κατά περίπτωση,​​ αποκλειστικά από νοσοκομειακό γιατρό,​​ παρά το γεγονός ότι η εξέταση και συνταγογράφηση​​ έχει πραγματοποιηθεί από γιατρούς του ΕΟΠΥΥ ή ακόμη και από συνεργαζόμενους γιατρούς του ίδιου του δικτύου της ΝΝ.

  • παρακαμφθεί η άσκοπη απαίτηση για προσκόμιση αντιγράφων ή ακόμη και του ίδιου του βιβλιαρίου υγείας​​ για την αποζημίωση επισκέψεων σε γιατρούς και κυρίως παιδιάτρους.

  • μην παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις στα χρονοδιαγράμματα καταβολής των αποζημιώσεων.​​ Υπενθυμίζουμε, ότι η αξιολόγηση των αιτημάτων οφείλει να γίνεται εντός 48 ωρών από την υποβολή και η κατάθεση των χρημάτων της αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό μισθοδοσίας εντός τριών (3) ημερών (βλ. Υ.Σ. 2017/1153 - 17.03.2017).​​ 

  • γνωστοποιηθεί στο προσωπικό ο​​ πίνακας διαβάθμισης - βαρύτητας επεμβάσεων.

Πέραν των παραπάνω, που αφορούν τη λειτουργία και συνακόλουθα τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί μας στην επικοινωνία τους με την ασφαλιστική εταιρεία,​​ επαναλαμβάνουμε τις προτάσεις μας για την κατοχύρωση ενός πραγματικού ασφαλιστηρίου προγράμματος, προσαρμοσμένου στις πραγματικές ανάγκες όλων των εργαζομένων και των οικογενειών τους:

  • χωρίς​​ καταβολή ασφαλίστρων για τα προστατευόμενα μέλη μας, που δεν καλύπτονται ασφαλιστικά από τον ΕΦΚΑ.​​ 

  • χωρίς​​ τη συμμετοχή των 500€ στη νοσοκομειακή περίθαλψη.

  • χωρίς​​ εκπιπτόμενο ποσό 100€ ανά ασφαλιζόμενο μέλος στην εξωνοσοκομειακή περίθαλψη (η επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού για μία 4μελή οικογένεια με το εκπιπτόμενο ποσό των 400€ κατ’  έτος, για ιατρικές αποδείξεις, μόνο ως παράλογη μπορεί να κριθεί).

  • με​​ πλήρη κάλυψη της εμβολιαστικής δαπάνης​​ για τα παιδιά των συναδέλφων.

  • με​​ αύξηση​​ του ποσοστού και του ανώτατου ποσού επιστροφής στις ιατρικές δαπάνες (το ανώτατο ποσό επιστροφής των 35€ οφείλει άμεσα να αναπροσαρμοστεί).​​ 

  • με​​ αύξηση​​ του ετησίου πλαφόν νοσοκομειακής περίθαλψης (αυτή τη στιγμή είναι 20.000€),

  • με​​ ένταξη​​ και​​ των προστατευόμενων μελών στο δωρεάν ετήσιο​​ check​​ up​​ και στο πρόγραμμα​​ dental​​ care.

 

ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ​​ 

Ο Σύλλογός μας αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στο θέμα της ορθής αποζημίωσης των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων των συναδέλφων της πρώην Κύπρου. Συνεχίζει τη δικαστική διεκδίκηση για τα οφειλόμενα της περιόδου 2014-2018​​ τα οποία αδίκως δεν έχουν αποδοθεί στους συναδέλφους.

Παραμένουμε αμετακίνητοι στις αρχές μας. Δεν διστάζουμε να μεταχειρισθούμε κάθε πρόσφορο μέσο, συνδικαλιστικό και νομικό, όπως άλλωστε ήδη το κάνουμε, προκειμένου να ​​ διασφαλίσουμε την ορθή αποζημίωση των συνταξιοδοτικών μας προγραμμάτων.​​ 

 

ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

Για το εν λόγω θέμα, συνεχίζουμε, συνεπείς στις θέσεις μας, για τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις ενοποίησης των Συλλόγων. Με απόφαση του Διοικητικού μας Συμβουλίου και της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας,​​ έχουμε ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ της δημιουργίας ενός ΝΕΟΥ, ενιαίου Συλλόγου, στον οποίο θα ενταχθούν όλοι οι Σύλλογοι,​​ που σήμερα δραστηριοποιούνται στην Τράπεζα Πειραιώς,​​ με σαφή διεκδικητικό προσανατολισμό για την προστασία των δικαιωμάτων των εργαζόμενων.​​ 

Επιζητούμε μια πραγματική, ουσιαστική και όχι κίβδηλη συνένωση με παραταξιακά κριτήρια, στην προοπτική της δημιουργίας ενός ΝΕΟΥ Συλλόγου γιατί:

  • αυτό είναι, πρώτα και πάνω απ’ όλα, απαίτηση των συναδέλφων μας.

  • πραγματική συνένωση δεν γίνεται με «υλικά» του παρελθόντος, δοκιμασμένα και σε ορισμένες περιπτώσεις ήδη απαξιωμένα στη συνείδηση των εργαζόμενων.

  • πραγματική συνένωση δεν γίνεται με επιλεκτικές απορροφήσεις Συλλόγων. Πηγάζει από τη βούληση των εργαζόμενων, με ανοικτές, δημοκρατικές,​​ συμμετοχικές διαδικασίες και καλέσματα προς ΟΛΟΥΣ, χωρίς αποκλεισμούς, με αμοιβαίο σεβασμό.​​ 

  • η πραγματική​​ συνένωση γίνεται από τους εργαζόμενους για τους εργαζόμενους, με μόνο σκοπό να υπηρετήσει με συνέπεια τα εργασιακά τους δικαιώματα, οργανώνοντας καλύτερα τις συλλογικές παρεμβάσεις και διεκδικήσεις τους.

  • η πραγματική συνένωση δεν σπεύδει να κρύψει τα προβλήματα κάτω από το χαλί, στο όνομα μιας επίπλαστης εργασιακής ειρήνης. Η πραγματική συνένωση δεν έρχεται να αποκλείσει και να διαιρέσει, ούτε να διαιωνίσει την ηττοπάθεια, το φόβο και την αδράνεια.​​ ‘Έρχεται να βάλει φραγμό στην αυθαιρεσία, να εμφυσήσει μια νέα συνδικαλιστική νοοτροπία και κουλτούρα, να δώσει όραμα και προοπτική στον εργαζόμενο, να αναδείξει τη δύναμη της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης, της πραγματικής δύναμης, που έχουμε όταν είμαστε ενωμένοι με βάση αρχές και βούληση να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα.​​ 

Θέλουμε έναν ΝΕΟ, ΕΝΙΑΙΟ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ !!!

ΤΡΟΠΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Σ’ ένα ομολογουμένως εξαιρετικά διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων και κεντρικών υπηρεσιών, στη μεγαλύτερη ελληνική συστημική τράπεζα, ο Σύλλογός μας συνεχίζει με περιοδείες στους εργασιακούς χώρους ανά την Ελλάδα (τηρώντας πάντα τα μέτρα λόγω της πανδημίας), με τη θέσπιση και της τακτικής τηλεφωνικής επικοινωνίας με τουλάχιστον ένα συνάδελφο- μέλος μας ανά κατάστημα ανά την Ελλάδα​​ αλλά και με ενημερωτικές και πολύμορφες άλλες εκδηλώσεις να επιδιώκει σταθερά την επικοινωνία με τους συναδέλφους για την ανατροφοδότηση της δράσης του.

Με στόχο, τέλος, την έγκαιρη ενημέρωση των συναδέλφων, ο Σύλλογός μας έχει αξιοποιήσει όλα τα σύγχρονα επικοινωνιακά «εργαλεία». H ιστοσελίδα του Συλλόγου μας​​ www.seytpe.gr, αποτελεί ένα εύχρηστο ενημερωτικό μέσο, παρέχοντας σε κάθε συνάδελφο τη δυνατότητα πρόσβασης στις ανακοινώσεις αλλά και τις επιπλέον​​ προνομιακές παροχές και προσφορές του Συλλόγου μας, σε συνδυασμό και με την παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης​​ facebook (ΣΕΥΤΠΕ).

Τέλος, διαρκής ανατροφοδότηση με το σύνολο τόσο της δράσης μας όσο και ​​ χρηστικών οδηγιών παρέχεται μέσω του​​ VIBER του ΣΕΥΤΠΕ (ΣΕΥΤΠΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ)​​ το οποίο αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο και εύχρηστο εργαλείο επικοινωνίας με τους συναδέλφους ειδικότερα εν μέσω πανδημίας.

Θεμελιώδης ωστόσο παραμένει η καθημερινή, άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με δεκάδες συναδέλφους μας, χωρίς υπερβολή, όλες τις ώρες της ημέρας. Υπενθυμίζουμε ότι τα κινητά μας τηλέφωνα είναι στη διάθεση όλων των μελών μας μέσω της ιστοσελίδας του Συλλόγου.

ΠΑΡΟΧΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

  • Διοργάνωση εθελοντικών αιμοδοσιών​​ σε Αθήνα και​​ 
    Θεσσαλονίκη,
    ​​ με παράλληλη διαχείριση της τράπεζας αίματος για τους συναδέλφους - εθελοντές αιμοδότες και τα μέλη των οικογενειών τους,​​ 

  • Συνεργασία με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας​​ Vodafone,

  • Συνεργασία με τα γυμναστήρια​​ Yava,

  • Συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων​​ The​​ Mart​​ (πρώην Makro),

  • Συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων​​ BAZAAR,

  • Εκδηλώσεις​​ εργαζομένων​​ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλο, Λάρισα, Χανιά, Σέρρες, Καβάλα,

  • Διανομή εκπτωτικών καρτών θεάτρου Ο.Τ.Ο.Ε,​​ 

  • Ετήσια κάρτα Ο.Α.Σ.Α - Ο..Α.Σ.Θ,​​ 

  • Θεατρικές παραστάσεις​​ σε προνομιακή τιμή,​​ 

  • Χριστουγεννιάτικες​​ παιδικές​​ εκδηλώσεις για τα παιδιά των συναδέλφων – μελών μας,​​ 

  • Οικογενειακές εκδρομές​​ σε προνομιακή τιμή,

  • Τον​​ Δεκέμβριο του 2020, ο Σύλλογός μας με τη δική σας πάντοτε πολύτιμη συνδρομή προχώρησε​​ στη συγκέντρωση χρημάτων για την​​ «ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ».​​ ​​ Η​​ ​​ ανταπόκρισή σας​​ ήταν πραγματικά συγκινητική.​​ 

Και συνεχίζουμε…

Το Δ.Σ του Σ.Ε.Υ.Τ.ΠΕ

21