ΔΙΥΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ (με τα ασφαλιστήρια)
ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟΝ (στην ασφάλεια των τραπεζικών συναλλαγών)
Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
τη στιγμή κατά την οποία συνεχίζεται αδιάλειπτα η σχεδόν εμμονική πρακτική της Διοίκησης για την με κάθε μέσο επίτευξη ανέφικτων στόχων, ένα ακόμη προβεβλημένο στέλεχος ελέγχεται για ενδεχόμενες σοβαρές παρατυπίες, και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, στο Δίκτυο της Αττικής.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι το προηγούμενο διάστημα επισκέφθηκε το συγκεκριμένο στέλεχος στο κατάστημά του ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος κος. Μεγάλου, προκειμένου να το συγχαρεί και αυτοπροσώπως για τα πολύ καλά αποτελέσματά του.
Ο Σύλλογός μας, ήδη με την επιτόπια παρουσία του στο κατάστημα, διαβεβαίωσε τους συναδέλφους ότι παραμένει στο πλευρό τους και δεν θα επιτρέψει ενδεχόμενες ελλείψεις, κενά και παρατυπίες, που σχετίζονται με «τρύπες» του συστήματος να φορτωθούν στις πλάτες των εργαζομένων.
Παράλληλα, ζητήσαμε ήδη και επίσημα ενημέρωση επί του θέματος από τη Διοίκηση, προκειμένου να ενημερωθούμε για το μέγεθος και την έκταση του προβλήματος.
Οφείλουμε, ωστόσο, να τονίσουμε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό γεννά εύλογα ερωτήματα:
Πως η ηγεσία της Τράπεζας, επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, τη στιγμή που γνωρίζει και ασχολείται ακόμη και με το secure wallet που πουλάει ένας ταμίας;
Πως είναι δυνατόν να ζητείται από συναδέλφους να καταγράφουν, και μάλιστα καθημερινά, τις επικοινωνίες τους με πελάτες, με σκοπό την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στο Δίκτυο των καταστημάτων, χωρίς την ίδια στιγμή να επιδεικνύεται ο ίδιος ζήλος για την καταγραφή τυχόν περίεργων κινήσεων και συναλλαγών;
Πως είναι δυνατόν να έχουμε την απαίτηση να καταγγέλλουν οι υφιστάμενοι τον ιεραρχικά προϊστάμενό τους, όταν μάλιστα εκείνος όχι μόνο δεν λογοδοτεί σε κανέναν αλλά ταυτόχρονα και επιβραβεύεται;
Ακόμη και την περίπτωση που ο εργαζόμενος θελήσει να αξιοποιήσει το εσωτερικό σύστημα καταγγελιών (whistle blowing) ποια τα αποτελέσματα αντίστοιχων περιπτώσεων; Τι έγινε στις περιπτώσεις π.χ. των Μολάων ή άλλου προβεβλημένου στελέχους από τη Β. Ελλάδα; Προχώρησαν οι εσωτερικές διαδικασίες και αποκαταστάθηκε το περί δικαίου αίσθημα ή χρειάστηκε η δημοσιοποίηση και αποφασιστική παρέμβαση του Συλλόγου μας για να υπάρξει λύση και στις δύο αυτές περιπτώσεις;
Το νέο αυτό περιστατικό έρχεται για ακόμη μία φορά να αποδείξει ότι το επαγγελματικό ήθος δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο ούτε να το προσπερνάμε ως αυτονόητο όταν αξιολογούμε εργαζόμενους.
Το ξέφρενο κυνήγι πωλήσεων, που αγγίζει τα όρια της μαζικής ψύχωσης, δεν αποτελεί τελικά εγγύηση ποιότητας κι επιτυχίας. Όσοι φαντασιώνονται ένα μέλλον χωρίς τραπεζικούς πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι για την πείρα, τον επαγγελματισμό και το ήθος δεν υπάρχουν ψηφιακά υποκατάστατα.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Μπεμπένης Εμμανουήλ Γοίλιας Ισίδωρος