Αξιολογήσεις και bonus
Για δύο & τρία μας αξιολογούν, για δύο & τρία να δουλεύουμε;
Προς: κο. Γεωργόπουλο Γεώργιο
Executive General Manager– Chief Human Resources & Group Change Officer
κο. Κουτεντάκη Βασίλειο
Executive General Manager - Chief Retail Banking
κο. Πουλάκη Εμμανουήλ
General Manager – Head of Branch Network & Retail Sales
Αξιότιμοι κύριοι,
Τα όσα εκτυλίσσονται αυτή τη στιγμή στο κατάστημα Μοιρών (2771) Κρήτης δικαιώνουν πλήρως την αυστηρή κριτική μας για τους αλλοπρόσαλλους και κατευθυνόμενους χειρισμούς των υπευθύνων στο ζήτημα των αξιολογήσεων, προφανώς με άνωθεν εντολές.
Πρόκειται για ένα κατάστημα με ιστορικό κακοδιοίκησης, για το οποίο ο Σύλλογός μας είχε παρέμβει με αποτέλεσμα να υπάρξουν και εξελίξεις στη διοικητική δομή της συγκεκριμένης μονάδας, και με διαπιστωμένα, όπως γνωρίζετε, προβλήματα υποστελέχωσης.
Αυτό το κατάστημα, παρά τις αντίξοες συνθήκες, με το φιλότιμο και τον επαγγελματισμό των εκεί εργαζομένων πέτυχε την υλοποίηση των στόχων που είχαν τεθεί στην Πυξίδα. Εύλογα οι συνάδελφοί μας ανέμεναν την ηθική και υλική επιβράβευση της συνεισφοράς τους. Δυστυχώς, αντ’ αυτού, πέντε (5) από τους δώδεκα (12) εργαζόμενους, παρά την επίτευξη των στόχων του καταστήματος, σε … «αναγνώριση» της προσπάθειάς τους φιλοδωρήθηκαν με «2άρια» στην αξιολόγηση, με ευθύνη της νέας Διεύθυνσης του καταστήματος και την προτροπή του Διευθυντή του Hub, πιθανόν και του Περιφερειακού Διευθυντή.
Το αποτέλεσμα είναι προφανές. Οι συνάδελφοί μας εξαιρέθηκαν στη συνέχεια από τα καταβαλλόμενα bonus. Η απογοήτευση είναι αυτονόητα διάχυτη, με τους εκεί συναδέλφους μας να δηλώνουν ανοιχτά: «Αφού για δύο μας αξιολογούν, για δύο να δουλεύουμε;».
Και όλα αυτά σε ένα κατάστημα, το οποίο επαναλαμβάνουμε:
Απαιτεί για τη στελέχωσή του καθημερινή μετακίνηση εργαζομένων από το Ηράκλειο, οι οποίοι διανύουν με δικά τους μέσα συνολική απόσταση από και προς την εργασία τους δύο (2) ωρών.
Παραμένει υποστελεχωμένο, έχοντας ανάγκη ενίσχυσης τουλάχιστον δύο (2) επιπλέον εργαζομένων για την κάλυψη των αναγκών του, που ακόμη δεν έχουν τοποθετηθεί.
Αλήθεια, αυτό είναι το «ευχαριστώ» της Διοίκησης σε αυτούς τους εργαζόμενους; Με μια τέτοια αντιμετώπιση ποιος συνάδελφος θα θελήσει να εκδηλώσει ενδιαφέρον μετακίνησης στο κατάστημα Μοιρών;
Ο Σύλλογός μας:
Καταγγέλλει την κατάφωρη αδικία που συντελέστηκε σε βάρος των συναδέλφων μας.
Ζητά άμεση διερεύνηση και καταλογισμό ευθυνών, όπου υπάρχουν.
Ζητά την ηθική αποκατάσταση των εργαζομένων και καταβολή σε αυτούς των bonus, από τα οποία αδίκως εξαιρέθηκαν.
Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ του Σ.Ε.Υ.Τ.ΠΕ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Γοίλιας Ισίδωρος Μπεμπένης Εμμανουήλ